Broj artikala:4 kom
Iznos:54,60 KM
završi kupovinu >>
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Chia sjemenke
30.10.2017

Ove sjemenke imaju brojne prednosti pred lanom, “suparnikom” među izvorima omege-3.

Osim toga odličan su izvor vlakana – balastnih tvari koje pospješuju probavu.

Dok je lan nužno usitnjavati radi optimalnih učinaka, chia sjemenke u svakom obliku imaju jednako visoku nutricionističku vrijednost.

Dobra je strana ovih sjemenki i mogućnost da budu dugo pohranjene bez gubitka svojstava.

Chia je potencijalni prirodni lijek za dijabetes tipa 2, koji se  istražuje u mnogim laboratorijima svijeta.

Želatinasta ovojnica koju sjemenka chije razvije u doticaju s tekućinom može spriječiti naglo povećanje glukoze u krvi.

Poboljšavaju zdravlje krvnih žila

Dokazano je da sjemenke chije podižu “dobri kolesterol“ (HDL), dok snizuju “loši kolesterol“ (LDL) i trigliceride.  Štite probavu i čiste crijeva

Samo jedna porcija (3 žličice ili oko 30 grama) sjemenki chije sadrži 11 grama vlakana - trećinu preporučene dnevne doze za odrasle.

Dodavanje chije u prehranu jednostavan je način reguliranja probave.

Velik udio vlakana omogućuje čija sjemenkama da na blag i prirodan način čiste crijeva i poboljšavaju apsorpciju hrane.

Snabdijevaju zalihama omege-3

Sjemenke chije pune su omega-3 masnih kiselina (gotovo 5 grama po porciji).

Ove masne kiseline važne su za zdravlje mozga i zglobova. Organizam ih može puno lakše apsorbirati nego sjemenke lana.