Broj artikala:4 kom
Iznos:54,60 KM
završi kupovinu >>
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Cimet - miris doma
10.12.2014

Prehrana u kojoj ima cimeta i kurkume smanjuje negativnan učinak masne hrane. Naime, ako dodate malo cimeta u kaloričan obrok smanjit ćete razinu triglicerida u krvi za 30 posto.

Znanstvenici su otkrili da ekstrakt cimeta koji je bogat antioksidansima smanjuje rizik od dijabetesa i srčanih bolesti.

Cimet također usporava pražnjenje želuca što smanjuje naglo podizanje šećera u krvi nakon obroka te pojačava učinak inzulina.

Samo miris cimeta poboljšava naše kognitivne sposobnosti, a unošenje u organizam znatno pojačava funkcije mozga. Cimet ubrzava vizualno-motoričke reakcije i pojačava koncentraciju. Postoji čak i istraživanje koje ukazuje na to kako cimet smanjuje upale moždanih stanica nakon udaraca ili moždanog udara.

8 načina kako uvrstiti cimet u svakodnevnu prehranu

  • Posipajte kavu cimetom umjesto šećerom.
  • Dodajte malo cimeta zobenim pahuljicama i  žitaricama.
  • Zaledite cimet i dodajte ga u vodu ili koktele.
  • Zamiješajte cimet u maslac od kikirikija, ili bilo koji maslac od orašastog voća ili sjemenki, pa ga koristite kao umak za svježe jabuke ili kruške.
  • Dodajte malo cimeta u grah varivo ili vegetarijanski chili.
  • Začinite pečenu cvjetaču ili špagete s malo cimeta.
  • Posipajte malo cimeta na kokice.
  • Pomiješajte malo cimeta s otopljenom tamnom čokoladom i to prelijte po orašastom i drugom voću.

Niti u čemu nije dobro pretjerivati, pa tako niti s cimetom. Ne preporučuje se više od pola žličice cimeta dnevno.

 

Izvor: tportal.hr