Broj artikala:4 kom
Iznos:54,60 KM
završi kupovinu >>
Image
Image
Image
Image
Image
Image
OLJUŠTENE SJEMENKE KONOPLJE
12.07.2014

 

OLJUŠTENE SJEMENKE KONOPLJE

To je cjelovita namirnica koju svakodnevno konzumiramo svježu, kao međuobrok. Svjetlo zelene boje, blago orašastog okusa i mirisa.  Oljuštene sjemenke konoplje sadrže idealan omjer omega- 3 i omega-6 višestruko nezasićenih esencijalnih masnih kiselina. 

 Ne sadrže gluten, laktozu, niti tripsin što znači da su lako probavljive i ne uzrokuju nadutost. Svakodnevnom konzumacijom oljuštenih sjemenki konoplje osigurat ćete svom organizmu sve potrebne aminokiseline, uključujući i 10 esencijalnih, sve esencijalne masne kiseline u idealnom omjeru, najjače antioksidanse, najvažnije minerale i  vlakna!

Sjemenke i proteini iz konoplje sadrže visok postotak netopivih vlakana (čak 60%!). Samo 2-3 žlice sjemenki dnevno (uz salatu, gotovi obrok ili samostalno) stimulirati će probavni sustav već nakon nekoliko dana. 

Uz to, redovita i duža konzumacija neagresivno i prirodnim putem uklanja prekomjerni plak u crijevima (sjemenke konoplje su prirodni ekvivalent danas popularne hidrokolon terapije).

Pozitivni učinci ulja od sjemenki konoplje, a posebice esencijalnih masnih kiselina, potvrđeni su i medicinskim istraživanjima.

Kada se prehrani dodaju omega-6 i omega-3 u prikladnom 3:1 omjeru, postižu se brojni pozitivni učinci na  zdravlje, uključujući veću otpornost na rak, razne upale i zgrušavanje krvi.

Općenito, primjećeno je ubrzanje metabolizma i smanjenje ukupne  razine kolesterola u krvi.

Oljuštene sjemenke konoplje sadrže oko 6-10% ugljikohidrata, od čega su 80% netopiva vlakna, a ostalo su šećeri i škrob.

Zaključno, ukupni udio škroba je oko 2 grama na 100 grama.

TKO MOŽE KONZUMIRATI OLJUŠTENE SJEMENKE KONOPLJE?


Oljuštene sjemenke konoplje mogu konzumirati sve dobne skupine, a posebno su pogodne za:

  • sportaše i fizički aktivne osobe
  • osobe koje su na dijetnoj prehrani uslijed bolesti
  • osobe koje su na dijetnoj prehrani radi mršavljenja
  • osobe koje su osjetljive na gluten, laktozu i orašaste plodove
  • vegetarijance i vegane
  • osobe na sirovoj prehrani